Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Ina - 17 maj 2009 19:58


Trodde att förkylning skulle vara över nu men Hanna är snorig och ledsen. Suck! Så tråkigt, hoppas det inte blir värre!

Av Ina - 17 maj 2009 18:56


Min vän Petra bor sedan många är i Göteborg och jag har inte varit och hälsat på henne...fy på mig! Men NU har vi äntligen bokat den 4-6 augusti åker vi dit då blir det mys, god mat och liseberg...lite shopping ska vi oxå hinna med...=)

Ska bli så roligt!

Av Ina - 17 maj 2009 18:29


Inger, Kent och pappa kom vid 12, vid 14 tiden kom Anne, berndt och ante. Vi grillade och fikade. Jättemysigt för vi kunde sitta ute.

Vi dubbelbokade, dålig kommunikation mellan roger och mig...=)

Men allt ordnade sig ändå men nu är man trött! Ligger ju några timmar back.

Roger är ute och vattnar (som vanligt) och hanna sover faktiskt, hon fick ingen eftermiddagslur så nu var hon helt färdig efter en dag ute.

Av Ina - 17 maj 2009 18:27


Många kramar till min syster

Love you! Allt ordnar sig säkert!

Av Ina - 17 maj 2009 11:00


mamma hade med sig en bukett med liljekonvaljer. åhh så härligt!

jag blir så glad när jag får blommor, ÄLSKAR dem men har inte riktigt tid att sköta mina blommor nu...har inte ens planterat ute än...är ju så kallt på nätterna än....men snart så!

Snart så blommor "tradet/busken" i den stora svarta krukan

Av Ina - 17 maj 2009 10:48


Trodde ju det började 20...det var bara att härda ut, vi höll oss vakna till 00.30 men det får vi igen idag. Hanna vaknade vid 03 och gallskrek. Sen vaknade hon vid 06 igen...nu har hon sovit 1,5 timme...

Stackars Simon han fick gå upp tidigt idag...


Men som vanligt kom inga av favoriterna upp. Vi tyckte Finland, Azerbajian & Spanien. Ryssland och Frankrike var det sämsta vi hört, fattar inte att de kom så högt!?!

Men vinnarlåten var ju helt ok och så var det ju ett grannland så det får man väl vara nöjd med kunde ju varit värre....

Ovido - Quiz & Flashcards