Alla inlägg den 24 maj 2009

hes

Av Ina - 24 maj 2009 21:42


har pratat för mycket idag så nu är jag hes...får hålla tyst nu så halsen får vila....ska nog sova nu tror jag...skönt att sova!


NATTI!

Av Ina - 24 maj 2009 21:20


Då var detta arbetspasset oxå slut, denna helgen har gått så snabbt! Men vi har haft lagom att göra och jag har jobbat med en bra sköterska, det gör mycket!

Har kunnat prata med "mina" patienter och även bjudit dem på glass! En av mina herrar som jag har haft hand om länge avled igår, det gick ganska snabbt vilket var skönt för honom! Jag höll hans hand tills han drog sitt sista andetag. När man jobbar nära döden som jag gör omvärderar man livet, jag lägger inte längre energi på småsaker eller skitprat...min energi läggas väldigt mycket på Hanna just nu...=)

Men nu ser jag fram emot 2 lediga dagar! Imorgon ska jag köra till Mörrum, har bjudit in mig och hanna på kvällsmat hos lillebror med familj. Var så längesen jag träffade dem och lille Viggo bus som har börjat gå!!

Sen på tisdagen ska jag lämna bilen på stor service redan kl 07...det blir dyyyrt! Ska in till K-hamn och shoppa lite oxå och försöka träffa syrran och pappa vet inte riktigt hur jag ska få ihop allt men vi får se....

Ovido - Quiz & Flashcards