Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Ina - 22 maj 2009 21:32


jag har blivit av den åsikten att även om man inte träffas så ofta är det lika viktigt att höras på telefon! Innan tyckte jag det var tvärtom men eftersom vi flyttade en bit bort kan man inte träffa alla så ofta längre men...jag tycker jag är ganska bra på att höra av mig men vissa av vännerna är skitkassa på att höra av sig och de säger det själva oxå...ja men då är det väl bara att bättra sig eller? =))

Tänka: nu var det längesen jag pratade med Ina kanske ska ringa henne?

men nix...så jag har blivit lite sämre på att höra av mig till vissa...Sorry men vill ha en 2 vägs kommunikation...blir trevligare då! =)

  Så RING RING RING!!!


Älskar mina vänner! Puss på er

Av Ina - 22 maj 2009 21:29


ja som ni vet jobbar jag hela helgen, så typiskt för Jeanna bjöd oss på grillkväll. Hade så gärna velat träffa henne och den "nya" killen (de har varit tillsammans 6 mån) och hon har inte träffat Hanna heller. 

Idag var mamma här, vi grillade kyckling och ät hemma lagad potatissallad ala roger. SÅ GOTT! 


Fick reda på för några dagar sedan att Martin och Johanna i Åhus ska snart ha barn...Martin hade visst skickat ett sms som inte roger fått...Men stort grattis till dem! 

Ovido - Quiz & Flashcards