Direktlänk till inlägg 13 juni 2010

Mycket att hinna med...

Av Ina - 13 juni 2010 09:13


När Roger kom hem körde vi nästan direkt till Hällaryd och 60 års fest, de hade redan ätit så vi fick sitta själva och äta....alla undrade såklart vad hanna var...hon var hos moster och kusinerna. Hade det jätteroligt i deras lekstuga.

Vi hann även köra inom fam Arvidsson och lämna deras bröllopspresent, en förstoring på ett av deras bröllopskort. Lisas kommentar var: Oj vad stort det var...hahaha inte ofta man har sig själv på en så stor bild men det är jättefint!

Vi skrattade åt roger hela tiden, han var lite överförfriskad....han säger så roliga saker då....

sen bar det till Brinkamåla och hämta lillstumpan. Både hon och pappa sov i bilen hem...vi var hemma 23.30....ZZzzz sen vaknade hon vid 06 tiden....

Roger är lite sliten idag....jag är hyfsat pigg än så länge...

Idag blir det dop för Liv kl 11, hoppas det är en kort gudstjänst!

 
 
Ingen bild

Jeanna

16 juni 2010 11:22

Åh, trevligt med förstoringar på kort som present. =o) Jag tycker om sådana personliga presenter, både att ge och få.
(Jag brukar med ge bort egentagna kort fast jag har aldrig satt dom på canvas. Vanligt vis brukar jag ge bort förstoringar av svartvita kort, i en svart ram med vit passpartou.)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards