Alla inlägg under juli 2010

Av Ina - 24 juli 2010 10:40


Då var vi på Hasslö igen, regnet det öser ner och det är svalt. riktigt skönt! Det har varit kvavt nu några dagar....Idag blir det en tv och mysdag! Roger jobbar några timmar sen blir det bara mys, vi har ju saknat vår lilla tjej!


Torsdagen spenderades hemma hos mamma, Roger var ute och härjade med Gotte och Stefan.

Fredag åkte vi in tidigt, gick en runda på stan träffade Martin å Viggo och pappa på stan. Hanna åkte 3 karuseller och var jätteduktig! Sen åkte vi hem så jag fick vila en stund innan jag skulle möta Mia och Susanne inne i stan.

Vi gick några rundor, åt langos och lite godis...Va langosarna blivit små! dyra och små...blev knappt mätt....

Köpte en pyjamas till Hanna, det är ju mycket bra priser på festivalen!


Hade lite ont efter vi varit på stan men inga sammandragningar....så skönt!

Nästa vecka blir det att försöka vila...roger har pratat med sin chef så han kan komma hem tidigare bara han är tillgänglig på jobbtelefonen...så det är ju skönt!


haft några mysiga dagar i K-hamn!

Av Ina - 23 juli 2010 10:30


Min älskade syster fyller 40 år idag! Hon och barnen åker till Lalandia hela helgen, vi skulle egentligen följt med men det blev inte så men jag hoppas de får en rolig helg!


pussar och kramar till syster yster  


  här är syrran på vårt bröllop med vår tärna Nellie hennes dotter

Av Ina - 22 juli 2010 09:48


Sofia och Alice kom efter lunch, så roligt att träffa dem och få lite sällskap.

Alice är ju bara så go, lekte dultig själv och var lycklig över att få ha lära gå bilen för sig själv, det är hennes favvis här och hanna tar alltid den för henne....

vi hade några mysiga timmar som vi paratde, pratade och pratade....vi ska försöka gå ut och äta snart, vi brukar göra det istället för att ge varandra presenter. Och sen åker vi ju till Öland ihop, vi får se hur det blir med det.....jag ska iallfall orka med djurparken sen får vi se om vi tar övernattningarna....


idag är det väldigt kvavt, jobbigt! blir till att ha de tunnaste kläderna på sig idag...smälter redan bort...

får om några timmar träffa min lilla snotta! åh vad jag längtar efter henne!!! Hon ringde igår kväll och skulle säga gonatt...


älskar min stumpa massor

Av Ina - 21 juli 2010 12:59


hipp hipp hurra för Lollo idag!


finns det någon sötare människa än denna flicka? Hon har fullt upp med sina 3 barn men ändå erbjuder hon sig att passa Hanna någon dag om jag har det jobbigt! Sånt uppskattar man verkligen!

Av Ina - 21 juli 2010 12:55


jag har verkligen vilat dessa dagar som hanna varit hos mormor tom lagt mig och sovit efter lunch. men jag tycker jag bara blir tröttare...måste ha något att göra....


har tvättat idag så nu är tvättkorgen tom, känns skönt.

Sofia och Alice kommer på fika om en stund, ska bli roligt med lite sällskap!


imorgon får jag äntligen träffa min snotta! Har lovat henne att åka karusell på fredag


Tack till min söta mamma som ställer upp!   

Av Ina - 20 juli 2010 10:08


Sovit dåligt inatt, legat och funderat en massa.

Jag vet inte vad jag ska ta mig för, blir så rastlös när jag inte har något att göra...man är ju knäpp, innan ville jag bara ha en lugn dag när jag kunde ligga och läsa eller se på tv nu när man fått det är det inte lika roligt längre och jag SAKNAR Hanna, började nästan gråta när jag pratade med henne i telefon innan. Hon höll på och bädda ner dockorna i dockvagnen hemma hos mormor. Jag VET att hon har det bra men det är mitt barn och jag får dåligt samvete när jag lämpar över henne, nu har ju mamma haft henne några dagar ska jag inte dit förrän på torsdag blir det 2 dagar till....suck! Jag vet att jag måste ta hand om mig och lillkillen men det är svårt, vill ju umgås med Hanna också...blir nästan mer stressad av detta....


nehä nu ska jag lägga mig i soffan och försöka vila


PS ring gärna en pling, känner mig lite ensam...

Av Ina - 19 juli 2010 21:53

   

En del av familjen, lillebror som bara måste testa krokodilen och en fin bild på Lisa och Viggo.

Av Ina - 19 juli 2010 21:53

 

Saknar henne nu när hon är på "semester" hos mormor...  

Ovido - Quiz & Flashcards