Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Ina - 2 mars 2010 19:55


Det var ljusare när vi gick imorse. hanna var riktigt sömnig och ville inte alls gå upp å till dagis. en kort dag för mormor hämtade...

På jobbet har vi stängt ena sida pga kräksjuka. mina sida öppnade idag...så vi fick 4 patienter direkt...gissa om det var stimmigt!

Passade på och handla när jag körde hem....

När jag kom hem såg jag hannas dagisgummistövlar så innanför dörren...och hennes fleeceställ låg i vagnen, hade ändå sagt att hon inte behövde sova eftersom mamma skulle hämta henne.

Då sa mamma att hanna visst sov när hon hämtade henne, att dragkedjan på overallen var sönder för de hade dragit ner den för långt (!!!?) och att hon inte hittade hannas kängor...FAN tänkte jag...de är ju så slarviga, ingen ordning alls. ingen hade mött mamma heller...så oartiga...barnen sov ju så...

nej vi är inte nöjda med vårt dagis.

Ovido - Quiz & Flashcards