Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Ina - 28 mars 2010 19:41


Har jobbat denna helgen. Hanna har blivit förkyld igen så natten mot lördagen var inget skoj, hon hostade och var slemmig. Vi sov inte mycket någon så lördagen var inget vidare. Alla trötta och griniga, Hanna somnade kl 10 i vagnen vi orkade inte med henne så gnällig!

Jag var INTE sugen på att åka till jobbet, var ju jättetrött sen skulle fam Gottfridsson komma och gilla...

Tur jag jobbade med bra människor och att det var superlugnt på jobbet! Först åt vi våfflor, sen pizza och sen godis. Hade lite ont i magen när jag kom hem och hade svårt att sova. Glömde faktiskt inte att ställa om klockan!

Var skittrött när klockan ringde...usch vilken dag! Alla var trötta och så även patienterna, de har mest sovit hela dagen. Men dagen har gått fort!

Pappa var här på middag idag. Hanna blev så glad att få  träffa moffa


Ja det var min helg, ikväll blir det i säng tidigt!

Av Ina - 28 mars 2010 19:38

   I fredags var det så skönt väder att vi kunde sitta ute och fika, Hanna tyckte det var supermysigt!

Lägg märke till tvätten bakom, så fort det blir plusgrader åker tvätten ut, jag ÄLSKAR vår altan och att tvätten kunde torka ute!!!


 

Av Ina - 28 mars 2010 19:37

På dagis hade de påskfest i veckan och barnen fick gärna vara utklädda.Jag äger ju inga scarfsar (vet inte hur det stavas) men mormor var snäll och lämnade sin här så Hanna kunde ha ett huckle.

Hon gillade sina prickor på kinderna


 

Av Ina - 28 mars 2010 19:35

Tyvärr så har vi inget badkar men såhär roligt har Hanna ändå i sin lilla plastbalja

Det är inte mycket vatten kvar när ho har badat klart...=)


 

Ovido - Quiz & Flashcards