Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Ina - 10 mars 2010 11:20


Igår när jag satte igång mobilen hade jag fått ett sms från Mattias där han undrade om vi ville komma bort och äta kvällsmat hos dem. Trevligt!

Klart vi ville det så vi gick bort där, fick dock klättra med vagnen över en snövall men det gick bra...=)

Hanna gillar vovvarna, skäller och tillrättarvisar dem när de gör fel...så söt!

Vid 19 ville hon gå hem så efter en stund gav vi oss hemåt, hon skulle ju på dagis då behöver hon sova. Men vi hade en mycket trevlig kväll hos fam Hansson, vi bestämde oxå att vi skulle åka en resa till Tyskland och bunkra inför sommaren.

Av Ina - 10 mars 2010 10:58

Igår och idag har jag varit hemma från jobbet. sovit till 10...nice! Får såna hostattacker på kvällarna att jag har svårt att koppla av och massor av slem....usch!

Funderar på om hanna och jag ska ta en tripp till affären idag och handla hem lite gott, hon gillade iden imorse.

Ovido - Quiz & Flashcards