Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Ina - 30 mars 2010 20:50


Hanna har blivit stora tjejen och slutat med välling. Det var för någon vecka sen som hon inte ville ha välling men vi provade några kvällar efter men hon åt ingenting så nu ger vi henne gröt eller yoghurt...och det verkar gå bra. Duktig tjej, hon var så beroende av sin välling innan nu är det bara napparna...tror det kommer bli svårt att få henne att göra sig av med dem...hon vill gärna ha många när hon ska lägga sig...

Får se om tomten kanske kan få dem till jul...

Av Ina - 30 mars 2010 20:45


Träffade min T6 student idag, söt tjej men säger inte så mycket. Det blir nog bättre när hon lärt känna oss och avd.

Idag har jag varit mer förvirrad än vanligt...kom inte ihåg några tider vi skulle passa idag förrän typ 1 minut innan...tur jag jobbade med goa Camilla!

En liten del gravitidtetsdemens och en stor portion sömnbrist, känns som jag skulle kunna sova flera dagar.

Snart är det påsk och många som är långlediga, jag min dumma nör har ju lagt de flesta röda dagar detta året....dumt dumt dumt...men kul i plånboken...men pengar är inte allt...

Jag är iallafall ledig långfredagen och påskafton...Långfredagen ska vi till goa fam Lagerström och mysa, på påskafton kommer syrran, barnen och mamma på påskbuffé. Det ska bli mysigt!

Imorgon ska jag storhandla igen, med alla andra antar jag hoppas jag kommer från jobbet i hyfsad tid!

Av Ina - 30 mars 2010 20:44


Va roligt när jag kom in hit idag hade jag 5 kommentarer! tack!!!

det är det lilla som gör en glad! =))

Ovido - Quiz & Flashcards