Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Ina - 24 mars 2010 20:15


Snart är det påsk, affärerna skyltar med påskägg och godis, hönor och gult gult gult. det är väl härligt med storhelger men inte allt pynt, vem orkar pynta en massa? Jag ska ta in ett ris och ha lite fjädrar däri, kanske det kommer hem en gul blomma oxå sen är det bra.

Hanna lär väl få massor av påskägg från olika håll. får se om jag köper något...

Jag jobbar en del i påsk ångrar en del av passen jag lagt då det är på röda dagar när roger är eldig men får se att det ger lite extra pengar och att vi snart kommer träffas mycket då jag är hemma.

Känns konstigt att snart få vara hemma i 1 år. Många skulle nog tagit ledig tidigare men jag tänkte försöka jobba juni ut sen lite semester och sen havandeskapspenning. men man vet aldig kanske inte kan jobba alls i juni beroende på hur ont man har...vet just nu ingenting....och det är JOBBIGT!


Dagen idag har varit ok på jobbet, beror helt på vilka man jobbar med oxå!

Hann även handla på vägen hem eftersom mamma hämtade Hanna på dagis så behövde inte jag stressa hem.

Ovido - Quiz & Flashcards