Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Ina - 5 mars 2010 19:17


Har inte skrivit här på länge men det har inte hänt så mycket förrutom att jag är sjuk...började i tisdags med ont i halsen,torsdags var jag hes (som vanligt) blir ALLTID det och i torsdags kunde jag knappt prata vilket är svårt i mitt yrke och för mig som perosn...=)

Idag är jag ledig men har mest slashasat runt, har inte kunnat prata med hanna då jag får hostattack så jag håller på att kräka...

mamma hade inget för sig så hon körde hit och har lekt med hanna. jag har kunnat vila en stund...

Mår verkligen inte bra...och hela helgen är jag ledig och det är kalas för Mia på lördag och Johan på söndag men inte för mig iallfall....

håller på att dricka Mias mirakelkur mot förkylning, riven ingefära kokas upp med kardemummakärnor sen slår man i kanel och honung i muggen...tur man inte har så mycket smak...Gotte sa det smakade skit...

jaja jag ska kurera mig hela helgen iallfall, hoppas NI får en mysigare helg!

Ovido - Quiz & Flashcards