Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Ina - 20 mars 2010 08:03


Vi är uppe! Kl är 08 och vi är klara med frukost och allt, de andra är ute i lilla bilen och sätter in en ny stereo Roger fått.

Vid 9.30 kör jag och Hanna till Hässlegården för lek och prat med Linda och Julia. Roger kör till jobbet.

Sen ikväll ska han spela dator hos Gotte och sen sova över. Vi blir nog dock inte ensamma, johan och Nellie kommer nog och sover över. då blir det pizza hade jag tänkt.

Och imorgon kommer svärföäldrarna och sen syrran. Har inte träffat henne på jättelänge!


Hoppas ni får en trevlig lördag! Det ska jag ha!

Av Ina - 20 mars 2010 07:58


Igår var vi lediga, var uppe kl 06 som vanligt men oj vad mycket jag hann med. Det var så smutsigt här att jag var tvungen att städa innan Sofia och Alice kom annars hade de blivt så smutsiga! Och jag hann också duscha, tvätta 2 maskiner tvätt och förbereda lite lunch...ibland är det bra att va vaken tidigt men jag hade ändå önskat att få sova till 07 iallfall....

Tjejerna lekte ganska bra faktiskt, Hanna vill ju så mycket med Alice, gärna hålla henne i handen och kramas. Det ville inte Alice. men det gick som sagt bra, vi åt lunch och fikade. Tjejrna sov i sina vagnar så mammorna fick beklaga sig en stund...men lite godis...=)

Hanna sov bara 30 min så hon var ganska jobbig på kvällen. Hade inte Roger kommit hem vet jag inte vad jag hade gjort med henne....HOPPLÖS!


Sofia körde deras nya bil hit, jättefin! sån hade jag oxå kunnat tänka mig! Vet dock inte vad det var för Volvo, är kass på de olika numrerna....men superfin va den!


På kvällen myste vi hela familjen vid tvn, Hanna fick lite choklad.

Sen när Hanna somnat på 5 min! såg vi en film ihop sen var det dax att sova...va man är trött hela tiden! Ganska dåligt sällskap, man orkar knappt träffa någon som stannar längre än 21...=)

Av Ina - 20 mars 2010 07:55


Många som har pratat om sin dyra elräkning detta året, inte kostigt att det blir så dyrt när det varit så kallt och elen blivit så dyr!

Vi har tur som har golvvärme, vi fick dubel så dyr räkning men ändå inte i närheten av våra kompisar har fått som har direktverkande el...usch!

Det är helt sjuk va allt blir dyrt...ingenting blir billigare (va jag låter gammal nu)

Ovido - Quiz & Flashcards