Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Ina - 17 mars 2010 20:13


Min lillebror ska ju gifta sig i pingst...vi fick deras inbjudan i måndags!

Är lite kluven om vi ska ha med Hanna eller inte...har inte bestämt mig...

Men klippa mig innan MÅSTE jag och ordna någon snygg tunika eller klänning...hittar ju aldrig något bara...men nu kommer ju vår och sommarkläderna in och i maj hoppas vi det är ganska varmt! =)

Av Ina - 17 mars 2010 20:06


Mådde inget vidare imorse när jag vaknade, hade så ont i ryggen igår när jag kom hem och så kom Hanna in till oss inatt och låg och bökade runt innan hon tillslut somnade. Vet inte hur man ska göra, kanske ska bära in henne i sin säng...men orka man det mitt i natten? NEJ.

Jag körde till jobbet även om jag mådde skit, grät en skvätt oxå för det var så jobbigt igår och det blev inte bättre idag....full beläggning + 2 i matsalen. jag var så arg! men sen vet man inte var man ska vända sig, chefen bryr sig ju knappt...och lite folk. usch!

Tur man har en del snälla och söta patienter som förstår hur mycket vi sliter.

Och till råga på allt hade vi möte idag oxå och chefen blir inte glad om ingen kommer. jag satt där en stund skulle ju hämta Hanna på dagis.

Idag hade de klätt på Hanna bra, overalll och regnbyxor över, hon älskar nämligen allt vatten och gegga som blir när all snö smälter...hon hade tom gegga runt munnen och i näsan, då har man haft skoj!

Berättade för fröken Cissi att hon äter dåligt på kvällarna, ja säger Cissi här äter hon dubbla måltider både till lunch och mellanmål....kanske därför hon inte är hungrig. Sa till att de bara ger henne 1 mellanmål och inte dubbelt. Inte roligt att stå och laga mat och sen att hon inter äter något....vi får se...


Just nu skulle jag bara kunna lägga mig, har haft ont i huvudet hela eftermiddagen och det är ju inget på tv...är lite uttråkad....

Ovido - Quiz & Flashcards