Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Ina - 31 mars 2010 21:07


Tänkte passa på att önska alla läsare en trevlig påsk!


Har ni några speciella traditioner som ni tänker göra?

Det enda vi ska göra är måla påskägg, mysigt!

Av Ina - 31 mars 2010 21:03


Stressade från jobbet mitt i en såromläggning för att hinna handla innan jag skulle hämta Hanna, HATAR det!

Jag tycker kundvagnarna är så jobbiga att köra när man har mycket i dem och packa upp på bandet och sen ner i vagnen är ju bara dödens. nej vill ha min man med mig! Har storhandlat de senaste gångerna själv men det blir det snart ändring på!

Massa folk i affären men många kassor öppna, det gillar vi!

När jag kom hem va Roger hemma, han brukar spela innebandy annars men de var för lite folk. Nice då fick han bära in all mat så hämtade jag Hanna.

Det blev en hel del mat och dricka, mest till påsk men jag glömde ändå en del så det får jag handla imorgon...Mamma kommer och ska vara med Hanna hela dagen, jag jobbar kväll och Roger jobbar på TM till 17....

Ovido - Quiz & Flashcards