Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

Helgen som gick

Av Ina - 28 mars 2011 11:00


Hinner inte skriva så mycket som jag skulle vilja...

Helgen har gått fort (som vanligt) men vi har haft det mysigt och fått lite nya krafter och så har det ju blivit ljusare ute...det är ju toppen!


Fredagen spenderade vi hos Fia och Elias i deras hus i Lyckeby, så fint och det kommer bli toppen när de är klara med lite "finlir" som ska göras!

Tyvärr skulle Simon jobba så honom får vi träffa en annan dag, alexander sov faktiskt ganska mycket och Hanna lekte bra med Elias som följde henne överallt så mammorna kunde sitta och prata en hel del...inte dumt alls!

Roger kom efter 15 för vi skulle passa på och handla...sen blev var det fredagsmys!


Lördagen åkte vi till gympan, julia och linda var där också så tjejerna de busade. ville inte precis gympa utan sitta och dricka vatten...roliga...

när vi kom hem var roger tvungen att köra till jobbet...Vi skulle bowlat med lollo och fredde men elin hade körtelfeber så det blev ändrade planer. vi ringde mia och gotte, de skulle lämna bort de stora killarna så de lämnade abbe också så fick vi ändå en barnfri kväll. det gick bra för mamma att ha båda barnen och eftersom jag inte ammar så mycket längre gick det jättebra! Det var så skönt att få sitta och äta utan att ha någon som skriker i jämte sig, efter maten körde vi och handlade massor av godis som vi svullade på...=)


Söndagen spenderade vi en stund hos mamma sen körde vi hem. Mia, Abbe och Anne kom och fikade.

Anne är inlagd i K-krona för utredning hon blev gul då var det hennes värktabletter som hade påverkat levern, sen hade hon magsår och problem med gallan så de skulle tömma gallblåsan på henne och har gjort en del UL på helgen händer det inte så mycket så idag måndag kommer de göra mer undersökningar och säkert få fler provsvar så får vi se. Hon ville iallfall ha pizza så det köpte vi på kvällen.

Jag tränade kl 18 men gud så tråkigt...samma rörelser hela tiden och rörigt...jaja gympade av mig pizzan kanske...när jag kom hem körde roger tillbaka anne till sjukhuset och jag försökte lägga hanna som INTE kunde sova och alexander skrek...Kaos!!!


det var vår helg det...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards