Direktlänk till inlägg 2 oktober 2011

Bröllop

Av Ina - 2 oktober 2011 20:05


Vilken underbar dag och natt vi hade!

Bröllopet började kl 15.00 Emma och Robban var så fina och nervösa! =)

Allt gick bra i kyrkan, de sa ja till varandra och en tjej som heter Lina sjöng UNDERBART!

Efter kyrkan bar det iväg mot Tians gård i Bromölla. Där hade vi aldrig varit men vad mysigt! Lagom stor lokal!

Dukningen var fin och massa pynt och roliga saker uppsatta. Projektor såklart...

Festen var rolig och maten väldigt god! Massa lekar, tal och bildspel.

Dans blev det också, 2 killar som spelade och sjöng, blev lite mer dans efter baren öppnat...=)

Kl 03 inatt kom vi hem och sov väl till 10...liiite seg idag och "ont i håret" men man överlever!


Tack Emma och Robban för en underbar fest och att vi fick dela denna underbara dag med er! Vi önskar er all LYCKA och KÄRLEK   


       

 
 
Ingen bild

Emma

5 oktober 2011 19:35

Hej gumman! Ska ärligt erkänna att jag inte har varit inne på din blogg på flera månader. Jag hade liksom tröttnat på att blogga och att läsa bloggar. Men börjar nu bli sugen igen! Vi hade världens bästa bröllop och vi är riktigt nöjda! Ja nu är vi man och fru Justad =)

Ina

5 oktober 2011 20:58

nej ibland är man inte sugen på att blogga eller läsa, jag hinner inte så mycket som jag kanske skulle vilja...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards