Direktlänk till inlägg 16 oktober 2011

Jobbefest

Av Ina - 16 oktober 2011 21:08


Fredagen gick verkligen i ett, först ta iDkort på jobbet, läkaren med alexander. Vi ska fortsätta med mjölkfritt 1 månad till sen uppföljning, det togs även blodprover för att se om han är allergiskt mot mjölk, ägg, soja, gluten. Han var duktig när de stack men tyckte inte det var roligt att sitta still och plåstret var konstigt....Han hade även gått ner lite i vikt, det gillades inte...men de sa inget spceillt vad vi skulle göra åt det...

Efter sjukhuset körde vi till Citygross och handlade och åt korv, alexander var hungrig. vi hade jättemysigt! Han flörtade med alla han kunde...=)

Körde och hämtade roger sen hem. Drack kaffe och myste lite innan vi tog tag i städningen eftersom alexander låg ute och sov skruvade vi upp volymen ganska mycket- roligare att städa då.!!!

Gjorde mig iordning och gick sedan till bussen där jag mötte upp Thina. Vi kom in ganska tidigt till stan med snart kom de andra också. Vi blev 55st så många har vi aldrig varit på en fest innan. det var schlager tema denna fest, ME LIKE och eftersom jag och Helena hade fyllt år blev vi lagledare, vi fick ABBA och texten till Waterloo som vi skulle framföra. Gick även tipsrunda ner till Marinmuseet. vi hade riktigt skoj på vägen dit...=)

Väl där fick vi som firades lila serpentiner runt halsen sen var det dax att äta. Så god mat!!! Blev en del vin och cider också...Tyvärr ingen efterätt, alla var sugna på något men det blev "bara" kaffe.

Jag fick ett jättefint halsband med matchande öronhängen, precis lagom till mig!

vid 22 tiden började folk åka hem och vid 23 gick vi till centrum, de andra skulle ut men jag och Thina åkte hem. jag ville ut men det hade blivit så sent jag kommit hem och det hade jag inte orkat...var trött ändå! Men vilken toppenkväll! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards