Direktlänk till inlägg 16 oktober 2011

Dåligt humör...

Av Ina - 16 oktober 2011 21:18


Lördagen var man inte på topp, fick vara uppe med alexander en del på natten och eftersom jag kom hem ganska sent var jag ganska trött så jag tyckte roger kunde tagit det eftersom han fick sovmorgon på söndagen men han vaknade inte!! var ganska sur...det blev inte bättre när jag fick mensen...och roger var så konstig hela morgonen och jag sur...han höll på en massa med olia tekniska saker som jag tyckte han kunde gjort innan eller efter vi åkte....så jag var lite sur...

vi åkte efter lunch, alexander åt tidigt för han var hungrig. Vi körde inom fam Gottfridsson en stund sen körde vi till asarum för att hämta fam arvidsson-lisa. men leo hade fått feber så det var bara viggo som skulle med, kom docjk på att jag inte hade bilstolen i för den hade pappa tagit på torsdagen och jag körde direkt till asarum så jag fick lämna tillbaka stackars viggo igen och köra till mörrum och hämta stolen, allt löste sig tillslut och vi samlades hos mamma. Tyckte det skulle bli så mysigt då syrran och barnen var där också men det blev kaos!!! Hanna var jättetrött, viggo och hanna bråkade och alexander bara skrek...jag var trött och syrran hade ont i sin fot, nellie fick ont i huvudet och johan var trött efter matcherna (som hade gått jättebra!) så det var väl kanske inte en lung och mysig kväll men vi träffades iallfall...=)

Syrran körde hem viggo strax innan 19 och båda mina somnade då. så jag och mamma tittade på tv och åt godis...

5.30 idag söndag vaknade alexander och då var det bara att stiga upp...

men vilken härig dag det varit! varmt och soligt! perfekt höstdag!

Fick alexander att sova efter lunch, pappa kom så vi gick till lekplatsen där vi var 1 timme, hanna lekte med grannens barn tyckte hon var roligt sen skulle hon såklart dit och inspektera huset...=) hon är inte blyg vår tjej...mamman tyckte hon var såååå söt!

lockade iväg henne med fikaprat, de andra väntade och efter vi ätit lite körde vi hem...alla var ganska trötta.

Och imorgon ska båda lämnas och jag går hem till ett tomt och tyst hus...känns konstigt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards