Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Ina - 1 oktober 2008 18:12


Imorgon är det träff hos susann i Kallinge, sabina-oliver, linda-emil, cissi-engla och ev mervi-oscar kommer dit så det blir fullt hus...jag tänkte åka dit en stund får se hur länge jag orkar...mamma kommer vid 16 oxå så...

Det är ju öppna förskolan 10-12 men hoppar nog över det Hanna kommer ju att träffa så många barn ändå och så kan vi vila lite innan...



Av Ina - 1 oktober 2008 15:51


Nu har vårt besök åkt hem...det har varit jättemysigt! Barnen var väl inte på toppenhumör när de kom men det blev bättre, de gillade att leka med Hannas klossar!


Det har blivit helt fel med föäldrarpenningen tror jag men jag får inte tag på någon att fråga, de i kundtjänsten kan ju inte se mitt konto...suck! ja jobbigt orkar inte med sånt här...

Av Ina - 1 oktober 2008 09:59


håller på att dona med föräldrarpenningen, det är svårt att veta hur man ska göra nu när jag ska börja jobba...hur mycket man får ut...det kommer ju inte bli mycket på 45 % men jag sparar ju någon dag iallafall...tror jag...=)

Usch blir knäpp på detta kommer säkert att bli fel och min handläggare svarar ju inte heller!!!Blir lättare första utbetalningen från försäkringskassan och jobbet då ser jag ju, nu har jag ingen aning...orkar inte med sånt här, vill att det bara ska flyta på...men dagarna bara försvinner har inte många kvar, ska ev ta några lägstadagar när jag fått ihop detta...

Roger har inte fört över några dagar än till mig heller, kan han göra när jag behöver dem...

STOR SUCK!


Av Ina - 1 oktober 2008 09:23


puh! Nu verkar Hanna äntligen somna, fick ge henne lite välling så hon lugnade sig...ville inte ligga still bara ålade sig över hela sängen...farligt! Vill inte ligga i sin spjälsäng...

usch man känner sig så hemsk ibland...men vad ska man göra?

Nu sover hon iallfall å jag är genom svett

Av Ina - 1 oktober 2008 08:51


1:a oktober idag..va tiden går fort! Nu har väl hösten börjat, vissa träd har redan börjat bli gul\röda...väldigt vackert! Synd bara att det har varit sånt busväder några dagar nu, man har knappt varit ute nåt...

Undrar om det blir nån snö i år? Hade ju varit roligt för barnens skull att få åka pulka...snö till jul önskar vi oss!



Ovido - Quiz & Flashcards