Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Ina - 25 oktober 2008 20:51


Roger och Mattias har gått iväg...Vår pub här ute har pubkväll så de skulle dit och ta nån\några öl...de har redan drucit några whiskey...Roger ska mysa med Hanna imorgon medans jag jobbar så han får ta det lite lugnt...Det som är så fuskigt är att han nästan aldrig blir bakis...


inget speciellt på tv ikväll heller, ska nog sova tidigt. Är ganska trött!

har ställt om klockan på mobilen så jag vaknar rätt tid imorgon...

GLÖM INTE STÄLLA OM KLOCKAN!!!

Av Ina - 25 oktober 2008 16:52


idag verkar det ha varit underbart väder...jag har inte varit ute något...orkade inte när jag kom hem och ville umgås med Hanna lite...hon blev så glad när jag kom hem...


har jobbat idag..det har varit väldigt lugnt! Men det är skönt nu när man är ny...trevliga männsikro man jobbade med oxå! Tycker jag har börjat lära mig...

men en del rutiner är ju helt annorlunda...frågan är ju om det är bättre eller sämre?? vissa saker tycker jag är lite konstiga men man får väl börja ifrågasätta så folk tänker efter...lätt att vara "göra"

undersköterskorna på avd får göra mycket, ta EKG och de tar även prover...EKG är jag inte bra på men man lär sig snabbt! och det är roligt att lära sig och få göra saker!

Har även kommit in i BMS så nu kan jag dokumentera de saker jag gjort!


Trevlig lördag på er!

Ovido - Quiz & Flashcards