Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Ina - 8 oktober 2008 20:28


Hanna somnade vid 19 men har redan vaknar några gånger och varit ledsen...märkte innan idag att hon börjat bli snorig och näsan började rinna...jobbigt när hon är förkyld både för henne och oss...man kan ju inte göra nåt för henne...


Älskar henne så mycket!

Av Ina - 8 oktober 2008 18:40


idag är lillsnottan 9 månader, vad tiden går fort!

Vi har bara slappat hemma hos mormor idag, räfsat löv...det tyckte hanna var skoj..

jag har inte mått så bra idag, snurrigt...fick ändå sova själv inatt, mamma sov hos hanna...jättegulligt! Sov gott tyckte jag...sen vilade jag en stund medan de gick på promenad, hjälper varken med vila, mat eller nåt annat...är ändå snurrig...

när jag kom hem hade pappret på proverna kommit, de var bra. Det är ju skönt att veta men hade något varit fel hade man ju kunnat åtgärda det...


var hos mia och hämtade grind+häckplantor...får väl göra en insats imorgon...om jag hittar min lilla spade...och om jag inte är yr i knoppen...

nu ska jag bara slappa vid Tvn...känner mig trött...

Ovido - Quiz & Flashcards