Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Ina - 16 oktober 2008 21:50


full rulle

imorgon kommer Stefan, susanne och oliver. Ska bli roligt att träffa dem, har inte träffats på länge! Tror det blir pizza

lördag ska roger jobba, syrran med familj kommer på fm...johan ska spela pingis i Jämjö men tyvärr har roger bilen så...

söndag kommer martin, lisa och viggo...får kusinerna busa lite, viggo kryper inte än så det är ju ganska skönt, det blir full rulle när han också börjar krypa...2 st att passa...

Av Ina - 16 oktober 2008 21:48


Roger berättade att hanna hade rest sig mot fotöljen idag! Min stora tjej!

Nu kommer jag få passa henne ännu mer än innan kanske ska köpa en hjälm till henne fall hon trillar baklänges...jaja det är ju en del av deras utveckling så det är bara att springa...=)

Hon är så söt lilla snottan, skrattar ofta och gör grimaser...

Av Ina - 16 oktober 2008 21:40


igår onsdag jobbade jag kväll. Mamma var här och passade Hanna tills roger kom hem, det hade gått bra fast hanna ahde inte velat sova på em hade somnat av utmattning tillslut...Hon hade rest sig i sängen så roger har sänkt ner den...

På jobbet gick det ganska bra, de springer ju hela tiden så jag har så ont i benen och höften..


Idag torsdag jobbade jag själv på diabetessidan. Det har gått bra! Vi hade iof inte så många patienter men det var och göra ändå. Känner mig lite säkrare, först kände man sig som en nybörjare eftersom man varit hemma nästan 1 år..men så fort man skulle göra nåt så kom det tillbaka. Igår skulle jag tappa en man på urin..Shit tänkte jag hur gör jag och vad behöver jag?!?? men så fort jag började tänka och plocka fram kom det och idag stack jag och satte kateter...roligt att lyckas! =))

Och det känns bra för jag börjar hitta lite...och lära känna all nya jobbarkompisar...Det blir nog bra tillslut..

Ikväll har jag och lollo varit hos Thina på Me&I party...det är fina (dyra) kläder men de är finare och tuffare om barnet är äldre typ 2 år...men jag köpte faktiskt en godistunika till hanna. Jättesöt! och så kan man ha så många olika färger på byxor och strumpbyxor...fast tror jag ska ta en storlek större så kan hon ha den längre...




Ovido - Quiz & Flashcards