Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Ina - 28 oktober 2008 22:02


har kommit hem från jobbet...man är lite seg...men det har varit en bra kväll. har jobbat med en trevlig tjej som heter Pia. vi har inte många patienter på avd...ganska skönt...

de andra jag jobbade med var....ja vad ska man säga...medelålders damer som stressar och stimmar fast det inte behövs...och håller verkligen på SIN sida...kan inte tänka sig att knappt ta i disken som hör till MIN sida...Suck! vad trött man blir!!

jaja bara att bita ihop och göra SITT fast jag är inte sån...hjälper gärna till...


har lärt mig att sticka med en Butterfly nål idag!!! Kul att lära sig nya saker och jag lyckades även fylla rören jag skulle ta...Lite stolt!

 Nu ska jag sova, ska jobba även imorgon och sen ska jag till optikern och kolla synen..kanske det blir nya glasögon oxå får se...


Natti natti!

Av Ina - 28 oktober 2008 08:15


har pratat med min chef, ska börja jobba 75% from den 29 dec...så kan roger få vara hemma lite och så är jag ledig 2 veckor över julen så vi kan mysa med Hanna!

Tror det kommer att bli bra! Det återstår att se...har haft lite dåligt samvete för att hon ska börja så tidigt men tror inte hon tar nån skada av det...tror hon kommer tycka det är roligt med dagis och sina kompisar som oxå ska börja där!


Mycket att fixa och dona med, mycket tankar och känslor nu när man fått barn...men oftast löser det sig!

Av Ina - 28 oktober 2008 07:53


denna natten har varit mycket bättre, har varit uppe nån gång men har ändå fått sova några timmar mer än föregående natt...

Idag ska vi bara vara hemma och mysa, det blåser mycket ute så vi kommer nog stanna inne...gillar inte blåst!

Får ta och städa lite idag...


Ska börja jobba lite senare idag...ganska skönt men oxå dumt eftersom jag inte får rapportering, får ta en snabb...


Imorgon kväll kommer mina stora älsklingar Johan å Nellie...de har nov lov denna veckan...

Av Ina - 28 oktober 2008 07:51


Har ju berättat att jag har lyckats att få min ena orcide att knoppa sig, nu har den slagit ut några av knopparna...Den är såå fin!

Här kommer en bild!


 

Ovido - Quiz & Flashcards