Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Ina - 29 oktober 2008 19:04


har varit på jobbet idag, fick kökstjänst för den ordinarie hade semester så jag har diskat och plockat...ganska skön tom det inte hade varit en "dam" som har tjatat om än det ena än det andra...så tröttsamt!!!!

Lena skulle visa mig hur man beställde mat..."damen" la sig i hela tiden...jag har beställt så och så mycket på MIn sida...bla bla bla...jag bara suckade!

Är såå trött i huvudet på hennes malande...


var hos optikerna efter jobbet, synen hade bara förändrats lite...han sa att jag själv fick bestämma om jag ville byta glas...


roger var som en pissmyra när jag kom hem...han och jag har tjabbat hela kvällen om småsaker...alltid när han varit hemma med hanna har han synpunkter på hur jag sköter henne, hur jag gör vissa saker som retar gallfeber på mig så nu har han retat upp mig oxå...

stackar johan å nellie!

Ovido - Quiz & Flashcards