Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Ina - 30 oktober 2008 18:43


fy vilket väder det har varit idag, hade jag inte lovat att köra hem johan å nellie hade jag aldrig gått ut...var ganska jobbigt att köra med allt regn men vi kom fram...

De hade lovat att det skulle frysa, var bara 1 + men det regnade så jag körde hem, nellie ville så gärna att vi skulle sova över (lovar göra det en annan dag!)

vi fikade och hade det mysigt i brinkamåla, hanna busade med sin moster. Hon tog jättefina kort när hanna sitter i deras vedkorg...hehe


imorgon ska vi bara slappa sen ska vi till simon och fia och äta tacos...mums!

lördag jobbar roger sen stek i mörrum där vi sover över och på söndag en tur till svängsta...ibland förstår jag inte hur vi orkar men det är ju så roligt att träffa alla!


jaja trevlig helg önskar jag er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards