Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Ina - 19 oktober 2008 19:27


har ställt in sängen i Hannas rum, än så länge funkar det!

*håller tummarna*

Av Ina - 19 oktober 2008 19:16


lillebror med familj har varit här idag, de körde för en stund sedan så hela dagen har vi fått umgås med dem! mysigt!

Bebisarna har varit på gott humör även om de inte har sovit något...Viggo har skrattat en massa och Hanna har klättrat och försökt resa sig...

Deras dator skulle bara få en rengöring men det slutade med att de fick ominstallera hela datorn...dessa datorer, bra när de funkar!


Var väldigt yr i förmiddags men det blev bättre under dagen...SKA ringa doktorn imorgon, jag lovar!

Av Ina - 19 oktober 2008 08:35


har varit yr hela lördagen i stort sätt och idag är det likadant...huvudet känns nästan som det är löst på halsen...

ska ringa Nättraby vårdcentral imorgon och höra om jag kan få prata med doktorn jag var hos...måste ju gå vidare, orkar och kan inte ha det såhär...är rädd att jag ska tappa balansen i trappan när jag har Hanna i famnen, drömde det en natt...


idag kommer martin, lisa, viggo...ska bli roligt att träffa dem! 

Ovido - Quiz & Flashcards