Alla inlägg den 9 oktober 2008

mys

Av Ina - 9 oktober 2008 21:20


nu har sofia kört hem...vi har haft en mysig kväll, prat prat och fika

Hon fick låna en jacka av mig som hon  borde kunna ha iallafall till dec...den jacka som jag köpte u Ullared och aldrig använde men som är jättefin!

Fick även en liten spark från bebisen direkt...den gillar mig redan! =)

Av Ina - 9 oktober 2008 14:51


sänder en tanke och hälsning till J...visste inte gumman!

Ledsen för din skull!!

Av Ina - 9 oktober 2008 14:50


ikväll kommer Sofia och magen och hälsar på...ska bli roligt! =))

Ska prata lite med magen så bebisen känner igen mig...hehe 

det är ju så mysigt med magar! Saknar min stora mage ibland, lite har man ju kvar men det är ju bara slappt...

Av Ina - 9 oktober 2008 08:06


verkar inte bli nåt vidare väder idag...kommer nog hålla oss inne idag, hanna ör lite snorig och hostig. Har haft en ganska jobbig natt, vaknat ofta och skrikit...det skär i hjärtat på en när man inte kan göra nåt...

Jag har ganska ont i ryggen oxå så idag är det eländigt! =)


Och imogon börjar jag jobba...vet inte vad jag ska säga, har dåligt samvete för att jag kanske börjar för tidigt. Hanna kanske behöver mig...men jag VET att hon kommer ha det bra med sin pappa, hon kommer säkert inte ens märka att jag är borta...nu har man ju varit hemma så länge, det är kanske jag som är beroende av Hanna???

Kommer vara helt slut efter helgen tror jag...

Ovido - Quiz & Flashcards