Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Ina - 13 oktober 2008 10:18


Saknar er som vi inte träffat på riktigt länge...ni vet säkert vilka ni är!

Hoppas vi ses snart!

Av Ina - 13 oktober 2008 10:16


vi går inte på babysången idag (tyvärr) Hanna är ganska rosslig och snorig...hostar en del oxå...hon kommer väl vara förkyld till och från hela hösten\vintern känns det som...

Av Ina - 13 oktober 2008 08:30


hanna har börjat åla sig bort till Sessans mat och toalett...nu får man verkligen passa henne...annars börjar hon säkert äta upp kattmaten...suck!

Av Ina - 13 oktober 2008 08:20


känns bra att vara ledig idag, hade SÅÅ ont i fötterna när jag kom hem igår. Det var lite rörigt igår kväll, mycket spring.Hade även problem att få ut bilen, parkerade i parkeringshuset som låses på kvällarna, hade ju inget kod till kortet jag fått...hehe var lite nervös men det stod ju andra bilar där så på nått sätt kommer jag väl ut tänkte jag och körde ut samtidigt som några andra...de bara skrattade när jag frågade om det var ok...jaja lite typiskt mig...det har varit lätt att hitta parkering nu på helgen, kommer bli svårare i veckan får köra tidigt på onsdag...


Det är ju större än 9:an och mer utspritt, det kommer säkert flyta mer när jag jobbat ett tag...det finns inga tvättsäckar på rummen och förråden med kläder å dyligt är utanför rummen , man ska komma ihåg att ta med sig en flyttbar tvättsäck och en vagn med kläder och handdukar på...och det glömmer jag och man får ju inte lägga sängkläder på golvet...


Men summan av helgen är väl ändå att jag tycker det gått bra! 

får nog köpa nya skor som är ännu mer dämpande.

Ovido - Quiz & Flashcards