Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Ina - 11 oktober 2008 20:28


Då har jag jobbat 2 dagar...var lite nervös för att hitta på det har gått bra! Jag kan ju jobbet men det är ju lite andra rutiner och svårt att hitta men man lär sig ju...kom inte ihåg min flexinloggning+ BMS men när jag satte mig vid datorn kom jag på det fast jag kommer bara in på 9:an...så jag kan hålla koll på dem...=)

Nej jag får ringa nån BMS lisa som får hjälpa mig på onsdag när jag jobbar igen...

De som jag jobbat ihop med har varit trevliga. Men lite hjälp av sköterskorna, de har studenter så det tar en del tid...

Men eftersom jag jobbat ett tag så vet man ju hur det är...


Är ganska trött idag...man får ju köra ganska tidigt...imorgon jobbar jag kväll...


hoppas ni får en mysig lördagskväll!

Ovido - Quiz & Flashcards