Alla inlägg den 11 november 2008

Av Ina - 11 november 2008 18:29


har mått ganska ok idag, blev bättre när mamma och pappa kom med proviva och fil...=)

Kunde äta en  halv fralla oxå...

Men när jag vilade sa Roger att Hanna hade kräkt och haft diarre. Så vi får se hur det blir...Vi skulle kanske försöka åka till IKEA imorgon...vi får se...

Är så trött...hade kunnat sova hela kvällen....

Av Ina - 11 november 2008 10:14


glömde skriva att hanna har börjat att pussas, med hela munnen öppen...hon provade på Axel på babysången...=)

han var väl inte överförtjust...


Av Ina - 11 november 2008 06:56


Hanna och Julia var lite bråkiga när de sågs, julia bet hanna och hanna kastade en kloss i huvudet på julia...dessa barn...=)

Av Ina - 11 november 2008 06:53


Hade verkligen sett fram emot IKEA men som vanligt är jag ska göra något skiter det sig...när vi hade varit hos Linda, Danile och Julia i deras hus mådde jag tjuvtjockt...efter en stund hemma kräkte jag...höll på 1 timme....

inget vidare alls! Hatar att kräka! Och är så yr i huvudet att det tom snurrar när jag ligger...roger var inte heller bra i magen...

så idag blir det att stanna hemma, göra det så bra som möjlig för Hanna...jag mår inget vidare alls!

Så tråkigt!

Ovido - Quiz & Flashcards