Alla inlägg den 25 november 2008

Av Ina - 25 november 2008 21:04


fick för mig igår kväll att klippa min lugg...skulle jag inte gjort...klippte för mycket nu är den för kort och ojämn...skit oxå!

Ja det är bara att vänta på att den ska växa ut...skit skit skit....=)

Tur att det är kallt så man kan dra över en mössa!!!

Av Ina - 25 november 2008 18:54


idag har det varit underbart väder! Jag å Hanna körde till Karlshamn och gick på stan med morfar å mormor...vi har varit ute nästan hela dagen...

Jag har köpt klart Viggos julklapp nu. Så det är bara några kvar... skönt!

När vi satt på Bönan å skulle äta så satte pappa burken med mat för nära Hanna så hon drog ner den i golvet...kalabalik! Men Hanna satt så nöjd i stolen och slickade på skeden, förstår inte var de stimmar om?!? 

På eftermiddagen körde jag förbi sjukhuset och hälsade på mina gamla arbetskamrater, de hade fullt upp så jag sa hej och pratade några ord...vi ses ju nästa tisdag igen då det är julbord...


Roger har varit hemma från jobbet idag, han hade feber. Han ska vara hemma imorgon oxå så jag ska passa på och köra till Nättraby och ta blodprov sen vid 13 tiden ska vi på kalas hos Ludvig...

Ovido - Quiz & Flashcards