Alla inlägg den 3 november 2008

Av Ina - 3 november 2008 20:33


glömde skriva att Hanna fick en leksakstelefon av Karro och Melker.En sån man kan dra efter sig och så snurrar man få en skiva så ringer den..

Den gillade hon...bita på snöret var nästan roligast och pappret...=)

Den liknar en leksak som jag hade när jag var liten...

Tack så mycket!

Av Ina - 3 november 2008 20:08


spenderades i Svängsta, där vi fick god middag och efterätt. Hanna fick några mjuka bollar av farmor som uppskattades, man kan ju bita på dem!

Var trött och yr men det fick gå...skulle handlat innan vi körde hem men Roger ville handla så det får han gärna göra. Han och Hanna ska handla imorgon...brukar bli så dyrt bara...=)

Av Ina - 3 november 2008 20:00


Vi hoppade över babysången idag, vi skulle träffa några andra barn istället...tänkte att det kanske skulle bli för mycket för Hanna...

vi körde till Mervi, Elin och Oscar vid 11 tiden. Susann och Thea kom  oxå...det är lite svårt ibland att fika ihop, det blev lite bök men vi fick i oss frallor och kaffe...=)

Hade ett ombyte med mig i skötväskan men byxorna var lite små, det är så typiskt för hon brukar nästan aldrig kräka eller kladda ner sig...därför är det tur att man är med andra som har barn, det finns alltid resurser...hehe

så vi åkte hem i lånade byxpr och strumpor...

 Hanna fick låna ett regnställ till dagis av elin...STORT TACK!

Såg ett på Maxi kostade 299 kr...men kanske får köpa ett till så hon kan ha ett hemma och ett på dagis...känns konstigt att hon snart ska börja på dagis...är ju liten men ändå stor...

På eftermiddagen kom Karro och Melker, träffade dem i somras...Melker har växt mycket och är så söt!

Det var verkligen roligt att träffa dem! Jag och Karro lekte mycket när vi var små, hon gillade mitt Barbie hus...=)

och jag gillade att hennes mormor hade Cartoon Network som var lite lyx då...*ler*

det är roligt att tänka tillbaka ibland...

Ovido - Quiz & Flashcards