Direktlänk till inlägg 3 november 2008

lekdag

Av Ina - 3 november 2008 20:00


Vi hoppade över babysången idag, vi skulle träffa några andra barn istället...tänkte att det kanske skulle bli för mycket för Hanna...

vi körde till Mervi, Elin och Oscar vid 11 tiden. Susann och Thea kom  oxå...det är lite svårt ibland att fika ihop, det blev lite bök men vi fick i oss frallor och kaffe...=)

Hade ett ombyte med mig i skötväskan men byxorna var lite små, det är så typiskt för hon brukar nästan aldrig kräka eller kladda ner sig...därför är det tur att man är med andra som har barn, det finns alltid resurser...hehe

så vi åkte hem i lånade byxpr och strumpor...

 Hanna fick låna ett regnställ till dagis av elin...STORT TACK!

Såg ett på Maxi kostade 299 kr...men kanske får köpa ett till så hon kan ha ett hemma och ett på dagis...känns konstigt att hon snart ska börja på dagis...är ju liten men ändå stor...

På eftermiddagen kom Karro och Melker, träffade dem i somras...Melker har växt mycket och är så söt!

Det var verkligen roligt att träffa dem! Jag och Karro lekte mycket när vi var små, hon gillade mitt Barbie hus...=)

och jag gillade att hennes mormor hade Cartoon Network som var lite lyx då...*ler*

det är roligt att tänka tillbaka ibland...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards