Alla inlägg den 29 november 2008

Av Ina - 29 november 2008 20:58


Då var även denna dagen mot ända, är supertrött så jag ska bara uppdatera här sen sängen...

Julmarkanden på Kalmar Slott var mysig, lite mindre än vanligt kanske...vet inte..Oliver tyckte det var mycket spännande och pratade hela tiden om kunganra, riddarna och vilken som var död...Vet vad jag ska köpa till honom när han fyller år! =)

Köpte dock inget, kände mig lite sparsam, höll i pengarna..emellanåt köpter man saker som man inte vet vad man ska ha till...Oliver är väldigt social och charmade till sig både en smörgås och en peng..(tjänade en tia på att köpa en dricka till en dam som stod och sålde)

Köpte mer på IKEA , grind, nattlampa, ljus, lampor, låda, hörnskydd, blomma till Hannas rum (plast) tror det var allt men fick 200 rabatt på grinden tyckte jag var bra! Testade självscanningen, toppen om man inte har så mycket saker!

Det har verkligen varit en bra dag!


Hanna blev glad när jag kom hem, hon hade haft det bra med farmor och farfar men bara sovit 30 min på hela dagen(!!!)

Somnade snabbt ikväll...


Imorgon kommer moster och kusinerna för lussekattsbak!

kom på för en stund sen att jag hade glömt det viktigaste: Saffran...får köpa det imorgon...

Ska även sätta upp adventsstjärnorna imorgon!


God natt!

Av Ina - 29 november 2008 08:48


Igår var simon och fia här på kvällen...jättetrevligt!

Hanna kelade med båda två och höll på...hon stog själv några gånger när hon inte tänkte sig för...så snart går hon nog...


Idag bär det av mot Kalmar...tror det kommer vara MYCKET folk både på julmarkanden och IKEA...vi kommer nog inte vara hemma förrän sent...


Ovido - Quiz & Flashcards