Alla inlägg den 19 november 2008

Av Ina - 19 november 2008 20:38


FAN VA TRÖTTSAMT NÄR INGET FUNGERAR!!!

ni som känner oss veta tt min man är tekniknörd och för det mesta eller alltid ska ha det nyaste och bästa enligt honom...men det funkar ju inte som jag vill...visst telefonen är billig men funkar sådär, kunde inte maila för några dagar sen för roger måste ha nåt nytt system som hotmail inte gillar...och nu funkar inte det jag vill göra!!!

Jag blir så trött!!!

"Men det funkar när jag gör det" är Rogers standardkommentar...Jag går i taket så fort han säger det....Men det funkar aldrig när jag gör nåt!!!


ÅHHHHH

Av Ina - 19 november 2008 19:04


idag har Hanna sovit till: 08.30 Gissa om man är lycklig, man hoppas på fler "sovmorgnar"...

Vi har även varit ute och gått en skön promenad idag.

Jag har varit på möte idag, jag har blivit tilldelad att vara med i sårvårdsgruppen. Kul jag hoppas jag kommer lära mig mycket!!! Sår är ju väldigt spännande, vissa är ju väldigt äckliga men med rätt omläggning kan man läka de mest otroliga sår...otroligt nog! Så i mars är det nån 2 dagars utbildning ...

Och imorgon ska jag börja tidigare, vi ska öva HLR...De har ändrat om på avdelningen så jag kommer vara helt förvirrad...jaja 

Mamma kommer och passa Hanna, Roger ska jobba på TM (simon är på utbildning) så det har varit lite bökigt...kommer inte hinna träffa mamma så mycket men det får vara så...


Ovido - Quiz & Flashcards