Alla inlägg den 21 november 2008

Av Ina - 21 november 2008 21:52


nu är man allt lite trött! Jobbat igår och idag...har faktiskt gått bra med tanke på omorganisationen på avdelningen....vi hade inte så många patienter heller så...

Jag fick muntligt veta idag att jag kommer få 100% tjänst men kommer jobba 75 till att börja med nu när Hanna är liten...Känns jättebra!!!

Fick även veta idag att istället för utbildning ska vi åka till Björkängsgårdens spa den 4:e dec...låter jättemysigt, ska prata om lite allt möjligt och äta god middag å sova över. Tyvärr så kan roger inte vara ledig då så jag får se om jag kan åka, hade ju varit roligt att lära känna de "nya" jobbarkompisarna.

Fick även en inbjudan från de "gamla" jobbarkompisarna att vara med på deras julbord den 2 dec så den veckan är det mycket+att jag jobbar hela helgen...suck vet inte hur jag ska få ihop det...


ikväll har svärföräldrarna varit här. Istället för chokladkalender fick Hanna en rosa badrock+badleksaker från farmor...badrocken kommer väl till pass, börjar bli för stor för babycapen...


Hoppas ni får en bra helg!

Tack för alla inlägg!

Ovido - Quiz & Flashcards