Alla inlägg den 15 november 2008

Av Ina - 15 november 2008 14:38


Känner mig som världens dåligaste mamma...jo jag satt och pratade i telefon, skulle avsluta och Hanna kryper in i vårt sovrum...Avslutar samtalet och går in till henne, då har hon varit på mitt nattduksbord och tagit en ram...Sen när jag tar ut henne märker jag att hon tuggar på nåt...då har hon min vigselring i munnen! Mitt hjärta stannade! Shit tänkte jag

tänk om...

tänk om...


usch...har verkligen dåligt samvete, Hanna fattade ju inget...tänk vad som kunde hänt...

Av Ina - 15 november 2008 10:47


idag mår jag ganska bra, lite seg...Hanna har sovit bra inatt så vi har fått våra timmar...

Roger är iväg och jobbar, kommer hem vid 15.30

Händer nog inte så mycket idag, Mattias och Barbara kommer kanske, var längesen vi träffade dem...

Och imorgon blir det städning och doning inför Tupperwarepartyt...=)

Ovido - Quiz & Flashcards