Alla inlägg den 14 november 2008

Av Ina - 14 november 2008 18:59


Maten är uppäten, disken undanplockad, barnet badat & nattat...Älsklingen kommer snart upp med dricka å godis...

Perfekt!

Av Ina - 14 november 2008 15:50


idag har Hanna varit ledsen hela dagen, har precis fått henne att somna...hon var inte glad på mig...skrek som attan...hon brukar inte vara sån...kanske tänder på gång eller nåt annat...hon har varit lite konstig i magen....

ja dessa små barn, man vet ibland inte vad man ska göra med dem...inte lätt när man inte kan säga vad man vill...

Älskar min lilla snotta!



Av Ina - 14 november 2008 12:43


 Så här fin blev koftan mormor stickat till Hanna, lite stor än men till våren blir den bra!

Av Ina - 14 november 2008 12:43

Av Ina - 14 november 2008 11:53


Hanna klarade även 10 mån besiktningen. Hon väger 9990 och är 74,5 lång

Doktorn var mycket nöjd med henne, sa: här är en som verkar gilla mat...Jag bara log...Hanna ÄLSKAR mat! =)

Av Ina - 14 november 2008 11:30


Baraför att vi har ett annat operativsystem så hindrar Hotmail  oss från att kunnat maila!

SJUKT!!!!

De straffar oss! 

Varför vet jag inte, roger visade mig nåt om det...blir skitarg iallfall!!!


J*vla Hotmail!!!

Av Ina - 14 november 2008 11:25


Usch va det blåser och regnar! Kommer hålla mig inne idag! Orkar nog ändå inte gå ut...

Hanna vaknade kl 05.30 (som vanligt)

Vi år frukost vid 07 tiden

Doktorn ringde vid 09, hon kommer skicka remiss till öronmottagningen...och så ska Roger köpa omeprazol mot suget i magen. Jag har fått behålla kvällsmaten igår och frukost idag...men så fort jag äter börjar det suga i magen och jag blir rädd att jag ska kräka....

 Har ringt till jobbet och sagt att jag inte kommer i helgen, vågar inte köra...och kommer inte göra ett bra jobb...

Hanna och jag har sovit 2 timmar här nu men ändå är jag jättetrött! Hade kunnat ligga i sängen hela dagen om jag inte haft Hanna...


Hoppas ni får en bra helg!

Ovido - Quiz & Flashcards