Alla inlägg den 26 november 2008

Av Ina - 26 november 2008 22:05


Fick reda på igår att mina mammadagar är slut...Roger får skikca över några...Shit tänkte jag redan? Men jag har ju snart varit hemma 1 år...man får väl vara nöjd med det...


Idag har vi varit på kalas hos Ludvig, Hanna fick smaka "barnsaft" man köper den bland barnmaten vet inte vad jag ska kalla den...=)

Men hon gillade den skarpt! Vi mammaor åt tårta och kaffe...barnen lekte duktigt, Hanna skrämde både Ludvig å Julius några gånger men de får tuffa till sig lite...

De bodde jättefint!

Sen ikväll var jag hos Sofia och magen...=)

pratade lite med bebben...och blev av med lite saker som stått i Hannas rum..


Hanna har börjat "kela" hon brukar lägga sig på våra täcken och gosa in sig...hon har även börjat kela mjukisdjur och sin mamma och pappa. Försökte även med Ludvig idag...så söta! =)

Tycker det är så mysigt när hon lägger huvudet mot min axel...och ibaldn får man sig en våt puss...min lilla snotta

Hon och Roger ska vara själva nästan 2 dagar för imorgon bär det av till Björkängsgårdens spa...vi ska sova över så jag vet inte när jag kommer hem på fredag, behöver handla...

Det ska bli mysigt men känner ju egentligen ingen eftersom jag precis börjat men det ordnar väl sig...blir bra att lära känna de nya jobbarkompisarna...


Klart slut!

kommer tillbaka på fredag...

Av Ina - 26 november 2008 18:27

Måste ju lägga ut en bild på Hanna och Ludvig. Lägg märke till pianot i bakgrunden: det älskade Hanna att "spela" på!! Mamma tyckte väl inte det var så kul...det lät ganska mycket...

 

Ovido - Quiz & Flashcards