Alla inlägg den 2 september 2008

Av Ina - 2 september 2008 21:30


Nu är det officiellt, Roger har fått helgjobb på Teknikmagasinet! Han och Simon ska bli arbetskamrater...Kan se dem flumma omkring i butiken, de kommer ha superroligt tror jag. 

Vi kommer dock inte träffas jättemycket eftersom jag säkert kommer jobba de helger han inte jobbar, vi får se hur det går...

Är ju trevligt med lite extra pengar...


på torsdag ska jag träffa min nya chef och diskutera schema...

Av Ina - 2 september 2008 21:26


Har varit och gympat ikväll...det var skönt att röra på sig och komma hemifrån, Hanna har varit så gnällig idag...helt omöjlig!

Gympan var väl ok, lite konstiga rörelser men man vänjer sig väl...måste börja träna så jag kan få bort lite av magen som finns kvar...ser ut som jag är gravid igen och det är jag inte....suck....


Idag har vi träffat lollo, vidar och elin. Vi har haft det jättemysigt!

Han växer snabbt lillpojken...Vi har även fått inbjudan till hans dop, tror vi har alla helger i sept uppbokade, det är många som fyller år denna månad...

Ovido - Quiz & Flashcards