Alla inlägg den 12 september 2008

Av Ina - 12 september 2008 20:38


Roger har ju varit iväg så när han kom hem åkte vi iväg...Så denna veckan har vi inte träffats mycket...

I torsdags var vis hos pappa, var ute och gick mycket...Köpte en liten present till Linda, vill ju ha något med sig!

På kvällen åkte vi hem till mamma och sov där...

Idag fredag hälsade vi på Ellinor och Alice en liten snabbis innan jag skulle hämta Johan och Nellie i skolan sen bar det iväg till Brinkamåla...så mysigt! Men syrran var ute och gick i skogen med 1 hund+barnvagn när vår NYA vagn går sönder, hjulet lossnar...mitt ute i skogen...ojojoj...så typiskt...tur det är garanti 2 år...syrran trodde hon hade tagit sönder den, hade kunnat gå sönder när som hon hade bara otur...


Men nu är vi iallfall hemma, Hanna somnade snabbt i sin säng och jag slängde mig vid tv...är inte så bra sällskap när jag är trött då vill jag bara va ifred...

snart sängen, är så trött


Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards