Alla inlägg den 13 september 2008

Av Ina - 13 september 2008 19:29


Nu skulle vi egentligen varit på fest...känns lite surt men klart man är hemma nu när Hanna är dålig...Roger har fortfarande inte kommit hem, var ju det jag sa att de inte skulle hinna till 18...lite irriterad! Han kommer att få ta hand om snottan imorgon då åker jag iväg en stund...det är trädgårdens dag så jag tänkte åka till Nättraby och plantskolan där...fråga lite om hur jag ska ta hand om vårt plommonträd på bästa sätt inför vintern...=)

Av Ina - 13 september 2008 17:03


vi stannar hemma ikväll, Hanna har ännu högre feber så det känns inte rätt att åka ifrån henne...

Barn kan ju ha ganska hög feber utan att man behöver oroa sig men ändå...hon är ju vårt allt!

Så vi får kolla en film och äta godis istället för att gå på fest...


linda- hoppas festen blir lyckad och ni har skoj!

Av Ina - 13 september 2008 13:34


Hanna har blivit sjuk, har nästan 39 i feber och näsan rinner, dreglar väldigt mycket också...

Stackars min tjej!


Vi skulle ju på fest ikväll men stannar nog hemma, mormor blev lite besivken för hon skulle passat Hanna men det kommer fler gånger!

Ovido - Quiz & Flashcards