Alla inlägg den 25 september 2008

Av Ina - 25 september 2008 20:58


Hanna har varit orolig ikväll, höll på mellan 19-20 och försöka natta henne, tog upp henne en stund och lekte med henne. På övervåningen har vi högtalare med fötter, på dessa fötter sitter "hattar" som skruvas med gängor...Hanna lyckades plocka bort en av dessa hattar och stoppade in den i munnen...Vilken jäkla tur att jag såg detta!!! Jag fick plocka ur den ur hennes mun...Fy f-n jag bara skakade efteråt..såg massor av hemska scernarion...

usch! nu måste man verkligen kolla henne!!!

Av Ina - 25 september 2008 19:50


Tack för alla kommentarer! Jättekul att läsa när man loggar in!!

Fortsätt gärna med det! hehe

Kram

Av Ina - 25 september 2008 14:31


Jag ligger på plats 84 av de mest aktiva bloggarna...skoj!

eller betyder det att man inte har nåt liv?!? =)

Av Ina - 25 september 2008 14:19


De håller på att asfaltera det sista utanför oss och Hanna sover som en stock i vagnen...konstigt! =)

Hon va helt slut efter öppna förskolan fick ju inte sin fm lur...får se hur länge hon sover, borde snart vara hungrig..åt bara efterätt innan vi gick vid 10.30...och några majskrokar...jaja det är ju bra hon sover!

Hoppas bara hon inte fryser...

Av Ina - 25 september 2008 13:29


tänk om alla 22 som varit inne och läst idag eller 495 på hela september hade skrivit nån kommentar eller ett litet hej va glad jag hade blivit då! =))

Av Ina - 25 september 2008 13:24


Bara 2 veckor kvar tills jag ska börja jobba...Fick hem mitt schema och lite papper som jag ska läsa igenom...Nu är det allvar, inget mer slashasande hemma i mysbyxor och eftermiddagslurar...nu ska det bäddas sängar, tömmas katetrar och ges mat! Nästan som hemma...hehehe

nej men det ska bli roligt! Ska försöka att inte vara så nervös, gillar inte det! Ska bara va mig själv och göra så gott jag kan!

Av Ina - 25 september 2008 13:15


idag är det ju helt underbart väder ute!


Vi har promenerat till öppna förskolan, det var faktiskt riktigt kul där. Hanna gillade det mycket! Satt och viftade och skrattade. Vi kommer gå dit igen!

Jag satte på en maskin tvätt som jag fick vänta på, hade missbedömt tiden...så drygt när man bara vill ge sig iväg...När jag tog ut tvätten upptäckte jag att maten som Hanna åt igår hade färgat av sig mer och min vita Esprit tröja är nu orange fläckig så jag körde några plagg på snabbtvätt och när det var klart kunde jag inte öppna luckan, hade stängt av för tidigt...suck! Den fick vara så...När vi kom hem gick den att öppna, tröjan var lite bättre men tvättar den 1 gång till med vitvätt och klorin, blir den inte bra nu kastar jag den. Gillar verkligen den tröjan! Men får köpa en ny vit topp...Suck!



Ovido - Quiz & Flashcards