Direktlänk till inlägg 25 september 2008

Nära ögat

Av Ina - 25 september 2008 20:58


Hanna har varit orolig ikväll, höll på mellan 19-20 och försöka natta henne, tog upp henne en stund och lekte med henne. På övervåningen har vi högtalare med fötter, på dessa fötter sitter "hattar" som skruvas med gängor...Hanna lyckades plocka bort en av dessa hattar och stoppade in den i munnen...Vilken jäkla tur att jag såg detta!!! Jag fick plocka ur den ur hennes mun...Fy f-n jag bara skakade efteråt..såg massor av hemska scernarion...

usch! nu måste man verkligen kolla henne!!!

 
 
Ingen bild

Jeanna

26 september 2008 12:15

Hejsan Gumman. Tur att du såg det, ja! Ha en toppenhelg om vi inte hörs mer! Kram!

 
Ingen bild

Ellinor

26 september 2008 12:44

Det är det värsta jag vet så är det tanken på at de små ska sätta i halsen, är så mesig för det.. Tur att du såg det och att allt gick bra!!!! Hoppas det är bra med er alla... KRAM KRAM

 
Kristina

Kristina

26 september 2008 19:15

Oj så det kan gå men så är det med de små. De kan ju få mat i halsen när de äter med. Vi hade HLR utbildning idag så jag fick lära mig att få igång små barn när de får andningssvårigheter eller sätter något i halsen. Det skulle alla föräldrar med lära sig. Kram

http://krisse.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linda

26 september 2008 21:43

Usch så otäckt..ja man blir verkligen rädd när något sådant händer. Men snart springer dom ju runt och hittar på en massa saker..så det här är väl bara lugnet före stormen antar jag:/ Hoppas att det blir av imorn!Ska bli jätteskoj!kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards