Alla inlägg den 14 september 2008

Av Ina - 14 september 2008 18:16


Hurra hurra för min kära vän Emma som fyller 25 år idag!

Av Ina - 14 september 2008 18:11


Usch vi är helt slut hela familjen...Har inte kunnat få Hanna till att sova nåt vidare idag, hon är så orolig...men samtidigt är hon glad och vi är supertrötta att vi inte orkar busa med henne...

Roger håller på att fösöka lägga henne, det går inget vidare...Hon har fortfarande feber....Men har iallafall ätit duktigt!


Skulle ha skjutsat Barbara till vetrinären imorgon, Wilma ska operera bort en knöl under hakan...men jag åker inte iväg när Hanna är dålig...men man känner sig lite taskig...men vad ska man göra? 


Hoppas på bättring imorgon iallfall....och en bättre natt....

Av Ina - 14 september 2008 12:03


Har varit lite duktig även om jag är trött och kolla lådor i boden, ska ju på loppis nästa helg så jag tar med allt bråte jag kan!

Trodde att lådan vid dörren var tom, men vilken lycka jag kände när jag kollade igenom den och hittade en vacker staty som vi fick när vi gifte oss, den föreställer ett par som står tätt ihop och så är det ett hjärta i mitten och den är i glas...den är så fin och jag har trott den var borta...Jippi!


Av Ina - 14 september 2008 12:02


Hanna har varit vaken varje timma inatt, hon hade svårt att andas för hon var snorig så man donade för att hon skulle ha det bra...sp hela familjen är trötta idag...

Jag struntar i att åka iväg, är för trött...

Ska sova hela dagen...=)

Ovido - Quiz & Flashcards