Alla inlägg den 7 september 2008

Av Ina - 7 september 2008 21:26


Hade tänkt ringa och prata lite med lillebror, Susanne, syrran, Emma...men tiden går så snabbt på kvällarna och man vill inte ringa för sent till dem som har barn så...jag får väl ringa någon annan dag...men ni som läser vet att jag hade tänkt ringa och har inte glömt bort er!!  =))

Av Ina - 7 september 2008 21:22


Är lite trött idag, ändå fick jag sova längre...Roger gick upp med Hanna...

Sen gick de och la sig så jag målade lite...blir nog bra när det är klart!

Var i Svängsta vid 14 tiden för kalas, fam Gottfridsson var där oxå...

Fick smörgåstårta och min favvotårta, Berndts marängtårta ,ed bananer...den är så god!

Anne ska passa Hanna en stund på tisdag, ska till nya chefen och prata om när jag ska börja jobba...

imorgon ska vi hälsa på Susann och Thea...det ska bli kul, får inte glömma kameran bara. De växer ju så fort de små barnen...=)


Hoppas ni haft en bra helg!!

Ovido - Quiz & Flashcards