Alla inlägg den 9 september 2008

Av Ina - 9 september 2008 21:21


Sessan har sprungit iväg i mörkret...Öppnade dörren sen fikade jag och Sofia nästa gång jag kollade henne var hon väck och vill inte komma hem....Men jag har dörren öppen tills jag ska lägga mig sen stänger jag då får hon skylla sig själv...Hon är ju ändå en katt och de är ju nattdjur så...men är lite orolig eftersom hon varit innekatt...Men vi har halsband på henne iallafall...

jaja får se om hon kommer hem annars kommer jag nog ha svårt att sova...Roger är ju inte hemma heller....tyr jag ska vara hemma imorgon, får kanske bli en sovdag....Boel test kl 14...Tror stumpan kommer klara det galant! =)


Tack till er som svarat på min fråga! KUL!

Av Ina - 9 september 2008 16:40


Den 10/10 kommer jag att börja jobba hela helgen. Kommer att jobba 40 % fram till jul. Tror det blir lagom så Roger är hemma nån helg och 1 dag i veckan med Hanna. Det känns bra

Träffade en tjej som oxå bor på Hasslö, vi skulle samåka om det gick...jättebra ju!

Nån gång kanske vi frågar mormor eller farmor om de vill passa stumpan om Roger inte kan vara ledig så det känns som det ordnar sig...=) 

Av Ina - 9 september 2008 11:51


Vill ha lite kommentarer, nu vill jag att ALLA ni som läser ska skriva!!! 


Vad har ni för smeknamn på era barn/de ni är tillsammans med/husdjur?


Jag kallar Roger för älskling eller pusset

Hanna blir det stumpan, snottan, älskling eller busunge...=) 

Av Ina - 9 september 2008 11:26


Det är så typiskt kvinnligt att hela tiden göra saker hemma typ städa, tvätta å diska...

Jag hade oxå behövt göra lite saker men orkar inte...skönt att bara va ibland och inte göra något speciellt....

suck! Ska göra en kladdkaka iallafall, sköter ju sig själv i ugnen...=)) 

Av Ina - 9 september 2008 10:39


Solen skiner ute...Hanna sover nästan...Fick ta en tur i vagnen, då somnade hon ganska snabbt...

 Ska träffa nya chefen idag...farmor kommer hit och passar Hanna, egentligen skulle hon nog vara hemma och vila( hon hade varit på akuten för hon hade haft jätteont i magen, diagnos: magkatarr och ev lite problem med gallan)

men hon sa att hon mådde bättre vilket är ju jättebra! Jobbigt att ha ont i magen...


Ikväll kommer Sofia och äter middag med mig och Hanna, Roger är ju på kurs så vi ses på fredag...

Ska mysa lite med Fias mage...=)

Är lite avis, är ju så fint med magen! 

Ovido - Quiz & Flashcards