Direktlänk till inlägg 9 september 2008

Fråga?

Av Ina - 9 september 2008 11:51


Vill ha lite kommentarer, nu vill jag att ALLA ni som läser ska skriva!!! 


Vad har ni för smeknamn på era barn/de ni är tillsammans med/husdjur?


Jag kallar Roger för älskling eller pusset

Hanna blir det stumpan, snottan, älskling eller busunge...=) 

 
 
Ingen bild

Jeanna

9 september 2008 15:37

Min bror kallar jag för "Lillstrumpan" (jag är "Systeryster").
Mina katter kallar jag för mina bebisar och jag kallar mig själv för deras mamma (sjukt, jag vet!).
Killen jag hade innan kallade jag för min älskling eller mitt hjärta.

 
Lisa

Lisa

9 september 2008 20:00

Var ska jag börja?! ;)
Stina- Bill
Pappa-Buffi
Viggo- Smill eller Honung
Martin-Kungis
Rex- katten klas
:D

http://lisoball.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linda

10 september 2008 22:16

Hmm...ja Daniel kallar jag oftast för älskling, han brukar kalla mig för snutte. Julia kallar vi stumpan, gumman eller Jullan. Katterna har vi inte direkt några smeknamn på..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards