Alla inlägg den 10 september 2008

Av Ina - 10 september 2008 16:36


Nu har man varit ensam hela dagen då ser man fram emot när Roger kommer hem men han kommer inte förrän imorgon...

Så nu är det lite drygt...Vi har ätit kvällsmat och hanna sitter och leker jätteduktig tjej! Men jag känner inte för att göra nåt speciellt....suck!

Är nog lite trött med då blir jag helt orkeslös...får lägga mig tidigt idag! Hade kunnat lägga mig nu...=)


Tack till er som kommenterat min fråga! Kul!

Ni som inte gjort det...GÖR DET! =)) 

Av Ina - 10 september 2008 14:42


DSK Brigitte var här och testade Hanna, hon hade en röd pinne som hon skulle följa (Brigitte var roligare att titta på) men det gick bra!

Pratade lite om säkerhet får nog sätta fast bokhyllan i väggen och kolla så spisen sitter fast...Mycket att tänka på men man har ju redan börjat kolla lite på sånt eftersom hon springer i gåstolen och öppnar lådorna...


Hon fick iallafall godkänt! =)) 

Av Ina - 10 september 2008 09:36


Imorgon åker Mia och Anne till Gekås...är lite avis för jag kan inte följa med måste kolla finanserna först....Har skickat bud om de hittar en fleeceoverall till Hanna, alla färger utom rosa...tack tack! Annars har jag en av tvillingarnas i reserv...Känner mig lite snål men pengarna ska räcka till så mycket...suck!

Kunde man inte få vinna lite....eller kanske ärva från nån avlägsen släkting...=)

drömma kan man ju! 

Av Ina - 10 september 2008 09:32


Sessan kom hem innan jag gick och la mig igår...Hörde ett panikartat krafsande på altandörren och när jag öppnade sa det wroom och Sessan sprang in...=)

Skönt! 

Ovido - Quiz & Flashcards