Alla inlägg den 20 september 2008

Av Ina - 20 september 2008 13:52


Jag tycker dessa blommor är väldigt vackra (när de blommar) och jag har en del som är överblommade som jag inte fått att blomma igen. 

Äldre damer säger: Åhh det är ingen konst mina blommar hela tiden, jag sätter dem bakom en gardin, mörkt och kallt och glömmer bort dem...Ehhh funkar inte hos mig då dör de!

Men nu äntligen har det börjat växa ut nya stänglar och även på de gamla har det kommit! Vilken lycka! Och den står inte mörkt och kallt och jag vattnar den ganska ofta...vad ska man tro?!?

Väntar spänt på blommorna...


Hade jag inte valt det yrke jag har kanske det hade blivit florist eller något annat som har med blommor att göra!

Av Ina - 20 september 2008 13:07


Känner mig allt lite ensam nu när älsklingen jobbar och Hanna sover..har egentligen massor att förbereda för loppisen imorgon men jag orkar inte...

det är nog en såndär depp dag idag, inget att ta på sig och man ser ut som F*n i huvudet...jaja så e det...lite höstdepression kanske?!? Gillar inte när det börjar bli kallt, sitter bara inne och äter då...

 Behöver göra något roligt känner jag men vad? Det behöver inte vara någpt kostsamt, kanske bara ha en tjejträffeller nåt...någon som vill hänga med mig? =))


Slutömkat!


Ovido - Quiz & Flashcards